۱۳۸۹/۰۴/۱۲

دانلود مستند ايران سبز (خلاصه اي 30 دقيقه اي از زندگي جنبش آزادي خواهي مردم ايران)



بالاخره مستند ايران سبز رو آماده ي دانلود كردم. از اونجا كه بهترين و كارآمدترين روش براي مقابله با تمام قدرت هاي زورگو و خودكامه، افزايش آگاهي مردم هست، بياين و تصميم بگيريم كه روي اين موضوع تكيه كنيم . اين مستند خلاصه اي 30 دقيقه اي از زندگي جنبش هست و سعي كردم از عناصر مذهبي براي تاثير و درك بيشتر عزيزان مذهبي كشورم بر حقيقت ظلمي كه بر ملت روا داشتند استفاده كنم. اولين كارم هست و پر از اشكال ولي خب شما خودتون مارو ببخشيد ديگه. اين مستند بيشتر حاوي كليپ هاييست كه ديگران زحمت ساخت اونهارو كشيدند و من بيشتر آنهارو به صورت مجموعه درآوردم كه  به نظرم تاثيري كه بايد بزاره رو ميزاره....از شما هم تقاضا دارم كه اين مجموعه رو دانلود كنيد و تا اونجا كه در توانتون هست پخشش كنيد.اگه ميترسيد توي خيابون پخش كنين، لااقل به فاميلهاتون بديد و سعي كنين هم وطناني كه از حوادث ايران بي خبرند رو باخبر كنيد تا همه پي ببرند كه چه بر سر ايران عزيزمان آمده تا شايد "غيرت ايراني" از خواب چندين ساله به پاخيزد . فايل ها به صورت ايميج هست و ديگه نگران تبديل كردن نباشيد.آموزش استفاده از فايل ايميج رو هم گزاشتم.


اگر دوستي اكانت هاي اصلي سرورهاي آپلود رو داره و امكانش براش وجود داره، فايل هارو توي اون آپلود سرورها آپلود كنه و لينك هاشو از طريق نظرات وبلاگ به من بفرسته...خيلي ممنون
  1. دانلود پارت اول......47.6 مگابايت
  2. دانلود پارت دوم......47.6 مگابايت
  3. دانلود پارت سوم......47.6 مگابايت
  4. دانلود پارت چهارم......47.6 مگابايت
  5. دانلود پارت پنجم......47.6 مگابايت
  6. دانلود پارت ششم......47.6 مگابايت
  7. دانلود پارت هفتم......47.6 مگابايت
  8. دانلود پارت هشتم......47.6 مگابايت
  9. دانلود پارت نهم......47.6 مگابايت
  10. دانلود پارت دهم......47.6 مگابايت
  11. دانلود پارت يازدهم......11.1 مگابايت
  12. دانلود برنامه مناسب جهت استفاده از ايميج......4.5 مگابايت
  13. دانلود آموزش استفاده از فايل ايميج......175 كيلوبايت
  14. دانلود كاور مستند ايران سبز......0.5 كيلوبايت




۱۰ نظر:

  1. دوست عزیز

    شما که لینکی نگذاشتید؟! شایدم من متوجه نکته ای نشدم!

    پاسخحذف
  2. نه ودست عزيز...اوضاع كمي پيچيده شده.من فكر ميكردم كه كافي نت محلمون حاضره آپلود كنه ولي گفت تا ندونم توش چيه نميشه! حالا من موندم و 500 مگابايت و سرعت آپلود 8 kb/s كه تازه اونم با پروكسي آپ ميكنم كه طبيعتا خيلي بيشتر طول ميكشه....پس اول مطلب رو گذاشتم تا دلم نسوزه البته جايي هم تبليغ نكردم.

    پاسخحذف
  3. خب امیدوارم زودتر مشکلت حل بشه و بتونی آپلودش کنی
    راستش کنجکاوم ببینم چه کار کردین!

    پاسخحذف
  4. ضمنا خوشحال میشم نظرت رو درباره بلاگ 23 خرداد بدونم

    http://www.23khordaad.blogspot.com/

    پاسخحذف
  5. با سلام

    متاسفانه تازه همین الان کامنتت رو دیدم. برای همینم نشد که قبل از فرستادن به بالاترین، درست بودن مستندت رو چک کنیم
    در هر حال دارم داونلودش میکنم. بگذار ببینیم چیکارش میشه کرد که جمع و جورتر بشه. الان خیلی حجیمه.
    البته خودم از مسائل فنی اش سر درنمیارم، باید نظر دوستان رو بگیرم

    پاسخحذف
  6. ضمنا از نظر و پیشنهادت درباره بلاگ هم ممنون.
    سعی میکنیم اون پیشنهاد درباره خلاصه گذاشتن هر مطلب رو انجام بدیم

    پاسخحذف
  7. دمت گرم
    داونلود و کارش تموم شد
    دارم میبینمش
    خیلی قشنگ و تاثیرگذاره
    حداقل این اولش!

    پاسخحذف
  8. ايول دستت درد نكنه...خيلي جالب بود.من رايت زدم و تو ويديو گذاشتم.همه گريه ميكردن...حتي پدربزرگم! از ديشب باخودم قرار گذاشتم هفته اي 10 تا از اين رايت بزنم و پخش كنم....واقعا دستت درد نكنه.

    پاسخحذف
  9. ممنون.بسيار زيبا و تكان دهنده بود.دوباره يادم افتاد كه چه بر سر ما آوردند

    پاسخحذف
  10. به همه ي دوستان توصيه ميكنم دانلود كنن...خيلي جالب بود

    پاسخحذف

لطفا ما را هم از ديدگاه هاي باارزش خودتون باخبر كنيد